Najlepsze oferty tylko na naszej stronie
Gwarancja bezpieczeństwa i pewność każdej transakcji
Natychmiastowe potwierdzenie rezerwacji
Najlepsze oferty tylko na naszej stronie
Gwarancja bezpieczeństwa i pewność każdej transakcji
Natychmiastowe potwierdzenie rezerwacji
Romantyczny weekend
Cel naszego wyjazdu to wyciszenie się i relaks. To wszystko zapewnił nam Hotel Zimnik.
Hotel położony w ustronnym miejscu, niedaleko Doliny Zimnika, gzie spacerowaliśmy. W samym hotelu korzystaliśmy ze SPA oraz z basenu. Hotel piękny, zadbany i czysty. Przytulny pokój z balkonem i pięknym widokiem. Śniadania różnorodne, duży wybór. Pyszne omlety :-) Bardzo smaczne obiady. Przemiła obsługa. Serdecznie polecam
Forma serwowania posiłków oraz atrakcje dodatkowe - zgodnie z rozporządzeniem Rządu w sprawie Covid 19
Jeśli mają Państwo życzenia, które uświetnią Państwa pobyt w naszym hotelu, jesteśmy otwarci na wszelkie pomysły.
SPA: W celu umówienia się na zabiegi prosimy o kontakt z recepcją SPA 33 860 15 91 lub kontakt mailowy: spa@zimnik.com.pl
Dzieci do 3 roku życia (śpiące na łóżku opiekuna) pobyt GRATIS. Dzieciom nie przysługuje dodatkowa pościel ani świadczenia gastronomiczne
Wykupienie dodatkowej pościeli w cenie 30 zł/doba (opcja: POŚCIEL DLA DZIECKA DO 3 LAT), łóżeczko – 30 zł/ doba (ilość ograniczona – info recepcja)
Śniadania serwowane w formie bufetu zimnego i ciepłego z napojami w godzinach od 07:00 - 10:00
Romantyczna kolacja serwowana na życzenie gości w godzinach 19-21:00
Obiadokolacja w drugim dniu pobytu serwowana ze skróconego menu dnia w godzinach od 17:00 - 19:00
Restauracja Smaków jest do dyspozycji naszych Gości codziennie do godziny 22:00.
* Wszystkie posiłki podawane są w formie bufetu lub serwowanej w zależności od ilości Gości korzystających ze świadczenia oraz rozporządzenia Rządu dotycząca obostrzeń Covid 19
Goście hotelowi mogą korzystać ze wszystkich atrakcji hotelowej pływalni oraz strefy wellness bez dodatkowych kosztów.
Strefa Wellness:
basen, jacuzzi od 09:00 - 21:00
Strefa saun od 17:00 - 20:45
Basen zewnętrzny z plażą – nie wydajemy ręczników na basen zewnętrzny
* Korzystanie z usług dodatkowych zgodnie z rozporządzeniem Rządu w sprawie Covid 19
Uwaga! Uprzejmie prosimy o wcześniejsze ustalenie daty i godziny zabiegów. Brak rezerwacji może skutkować brakiem wolnych miejsc w godzinach, które najbardziej Państwu odpowiadają
SPA: spa@zimnik.com.pl , tel. 33 860 15 91
| |||
|
W sezonie letnim nie udostępniamy ręczników hotelowych na basen zewnętrzny.
Zameldowanie: 16:00 Wymeldowanie: 12:00
Do lat 3 bez świadczeń bezkosztowo.
Tylko w jednym pokoju 2os. 4* b/balkonu dopłata 30zł/doba.
Klient wpłaca wyliczony zadatek do 3 dni od momentu złożenia rezerwacji, a pozostałą część dopłaca po przyjeździe do Hotelu. Wpłacony zadatek jest bezzwrotny, istnieje możliwość modyfikacji rezerwacji najpóźniej 7 dni przed planowanym przyjazdem. W przypadku Anulacji Rezerwacji poniżej 7 dni przed datą przyjazdu zadatek pozostaje w Hotelu. Anulacje w takim terminie wiążą się z utratą pełnej kwoty wpłaconego zadatku. Z uwagi na zmianę prawa podatkowego (01.01.2020) uprzejmie prosimy o podanie danych do faktury (jeśli taka jest wymagana), dla wszystkich wpłacanych zaliczek pobytowych. Ze względu na wprowadzone zmiany nie będziemy mogli zmienić danych na Państwa fakturach końcowych. W przypadku, gdy zaliczka zostanie wystawiona z paragonem (brak danych do faktury) lub zostanie wystawiona faktura dla osoby prywatnej nie będziemy mogli dla Państwa wystawić faktury dla firm. Prosimy o przemyślenie złożonych dyspozycji. Informacje o danych należy wysłać do 24 godzin po złożeniu rezerwacji.
Pozostałe oferty specjalne Wybierz jedną z pozycji i ciesz się fantastycznym urlopem
LAST - LATO w górach 2022 . Wykorzystaj BON TURYSTYCZNY
Przyjaciółki w Spa z zabiegiem na ciało lub twarz
Pakiet dla aktywnego seniora 55+ z zabiegami
Zyskaj 5% zniżki
Dołącz do newslettera i bądź na bieżąco!
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.
OK, zamknij