cms.homepage
+48 33 860 15 90
Luxury of Nature in the heart of Zimnik Valley

#Bezpiecznypowrot Kodeks Dobrych Praktyk
  1. Hotel
  2. #Bezpiecznypowrot

20 Apr 2024
21 Apr 2024

#BEZPIECZNYPOWROT Kodeks Dobrych Praktyk

BEZPIECZEŃSTWO GOŚCI W HOTELU
Kodeks Dobrych Praktyk
#bezpiecznypowrot

Pobierz PDF

Drodzy Goście,

Chcielibyśmy się przygotować jak najlepiej do wznowienia pracy dla Was. Chcemy, abyście odwiedzając nasz obiekt mieli pewność, iż dołożymy wszelkich starań, by zachować wysoki standard bezpieczeństwa. Postanowiliśmy zatem wdrożyć plan #bezpiecznypowrot, w którym będziemy realizować dla Was Kodeks Dobrych Praktyk. Z najnowszych ankiet, które przeprowadziliśmy wśród naszych Gości, stwierdzacie zgodnie, iż bezpieczeństwo będzie kluczowym czynnikiem decydującym o wyborze obiektu hotelowego dla różnego rodzaju pobytów. Prosimy, abyście byli częścią naszego planu #bezpiecznypowrot i przedstawiali nam swoje pomysły, tak abyśmy mogli jak najlepiej przygotować pobyt dla Was. Chcemy już od pierwszych dni wprowadzić dla Was poniższe praktyki:

Dział Recepcji

  1. Wykorzystanie bezdotykowych termometrów w celu weryfikacji standu zdrowia Gości przyjeżdzających do hotelu. W razie wystąpienia stanu podgorączkowego lub innych objawów chorobowych pracownik recepcji może odmówić przyjęcia do hotelu.
  2. Środki ochrony osobistej dla pracowników recepcji takich jak maseczki i rękawiczki, płyny do dezynfekcji rąk i powierzchni (regularna dezynfekcja blatów i kanap).
  3. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przebywających w lobby recepcji.
  4. Ograniczenie ilości osób przebywających w lobby recepcji.
  5. Zachowanie odstępów 2m pomiędzy Gośćmi w lobby.
  6. Minimalizacja formalności, wstępnie wypełnione Karty Gościa, aby zminimalizować czas obsługi.
  7. Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób niezarejestrowanych w recepcji.
  8. Informacje o procedurach bezpieczeństwa wprowadzonych w innych działach.

Dział Służby Pięter

  1. Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni szklanych, wózka bagażowego, poręczy itp.
  2. Udostępnienie płynu do dezynfekcji rąk na każdym piętrze w okolicy wind i lobby konferencyjnym.
  3. Ozonowanie pokoju zabaw dla dzieci raz na dobę, połączone z dezynfekcją wyposażenia.
  4. Ozonowanie siłowni raz na dobę, połączone z dezynfekcją wyposażenia.
  5. Dezynfekcja ogólnodostępnych toalet w obiekcie.
  6. Dezynfekcja windy w obiekcie kilka razy na dobę.
  7. Dezynfekcja urządzeń i wyposażenia w pokoju hotelowym przy przygotowaniu pokoju do pobytu.
  8. Ozonowanie pokoju po opuszczeniu go przez Gościa. Usługa dostępna również na życzenie Gości podczas pobytu (konieczne ustalenia godziny) – pokój musi być pusty oraz wywietrzony po ozonowaniu.
  9. Udostępnianie płynu do dezynfekcji rąk w pokoju Gościa.
  10. Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób niezarejestrowanych w recepcji.

Dział Restauracji i Kuchni

  1. Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni szklanych, stolików, blatów.
  2. Udostępnienie płynu do dezynfekcji rąk przy wejściu do restauracji jak i kuchni.
  3. Organicznie odległości między Gośćmi, poprzez odpowiednie ustawienie stolików.
  4. Możliwość ustalenia godzin obsługi poszczególnych Gości.
  5. Możliwość skorzystania z opcji Room Service.
  6. Środki ochrony osobistej dla pracowników restauracji i kuchni takich jak maseczki i rękawiczki, płyny do dezynfekcji rąk i powierzchni (regularna dezynfekcja blatów i krzeseł).
  7. Przygotowanie posiłków z zachowaniem wysokich standardów bezpieczeństwa w obróbce.
  8. Ozonowanie sal raz na dobę.
  9. Dezynfekcja ogólnodostępnych toalet.

Dział Spa & Wellness

  1. Wykorzystanie bezdotykowych termometrów w celu weryfikacji standu zdrowia Gości. W razie wystąpienia stanu podgorączkowego lub innych objawów chorobowych pracownik recepcji spa może odmówić przyjęcia do zabiegu.
  2. Szczegółowe zapoznanie z wymaganiami zdrowotnymi do wykonywanych zabiegów.
  3. Środki ochrony osobistej dla pracowników recepcji takich jak maseczki i rękawiczki, płyny do dezynfekcji rąk i powierzchni (regularna dezynfekcja blatów i krzeseł).
  4. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przebywających w recepcji i lobby spa.
  5. Ograniczenie ilości osób przebywających w spa jednocześnie.
  6. Zachowanie odstępów 2m pomiędzy Gośćmi w recepcji i lobby spa.
  7. Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni szklanych, sprzętu, kosmetyków itp.

ZESPÓŁ PRACOWNIKÓW

  1. Wykorzystanie bezdotykowych termometrów w celu weryfikacji standu zdrowia Pracowników. W razie wystąpienia stanu podgorączkowego lub innych objawów chorobowych pracownik może zostać odesłany do domu lub przychodni lekarskiej.
  2. Środki ochrony osobistej dla pracowników takie jak maseczki i rękawiczki, płyny do dezynfekcji rąk.
  3. Dezynfekcja powierzchni wspólnych (szatnia, korytarze, toalety).
  4. Minimalizowanie ilości niezbędnych pracowników na zmianie.
  5. Szkolenia i kontrola wymagań.

 

mobile nav bg
Show on map

In order to provide services at the highest level, the Service uses cookies stored in the browser's memory. Detailed information about the purpose of their use, including processing of user activity data and advertising personalization, as well as the possibility to change cookie settings, can be found in the Privacy Policy.
By clicking ACCEPT ALL, you consent to the use of technologies such as cookies and to the processing by HOTEL ZIMNIK SPÓŁKA Z ORGANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, Lipowa 990, 34-324, Lipowa, of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie identifiers, for analytical and marketing purposes (including automated ad targeting, measuring their effectiveness, and processing user data for analytical purposes). You can change cookie settings and detailed consent preferences in the settings.

Manage privacy settings
Essential cookies

Cookies necessary for the operation of services available on the website, enabling browsing offers or making reservations, supporting security mechanisms, including user authentication and abuse detection. These files are required for the proper functioning of the website. They do not require your consent.

Analytical cookies

Cookies allowing the collection of information about the user's use of the website in order to optimize its functioning and adapt it to user expectations. By consenting to these cookies, you agree to the processing of data regarding your activity on the site for analytical purposes.

Marketing cookies

Cookies enabling the display of marketing content tailored to the user's preferences and directing marketing offers to them corresponding to their interests, including information about user activity, products, and services of the site administrator and third parties. Consent to these cookies means that your data may be used for advertising personalization and analysis of the effectiveness of our advertising campaigns.

Your preferences have not yet been saved