cms.homepage
+48 33 860 15 90
Luksus Natury<br/>w sercu Doliny Zimnika

#Bezpiecznypowrot Kodeks Dobrych Praktyk
  1. Hotel
  2. #Bezpiecznypowrot

24 kwi 2024
25 kwi 2024

#BEZPIECZNYPOWROT Kodeks Dobrych Praktyk

BEZPIECZEŃSTWO GOŚCI W HOTELU
Kodeks Dobrych Praktyk
#bezpiecznypowrot

Pobierz PDF

Drodzy Goście,

Chcielibyśmy się przygotować jak najlepiej do wznowienia pracy dla Was. Chcemy, abyście odwiedzając nasz obiekt mieli pewność, iż dołożymy wszelkich starań, by zachować wysoki standard bezpieczeństwa. Postanowiliśmy zatem wdrożyć plan #bezpiecznypowrot, w którym będziemy realizować dla Was Kodeks Dobrych Praktyk. Z najnowszych ankiet, które przeprowadziliśmy wśród naszych Gości, stwierdzacie zgodnie, iż bezpieczeństwo będzie kluczowym czynnikiem decydującym o wyborze obiektu hotelowego dla różnego rodzaju pobytów. Prosimy, abyście byli częścią naszego planu #bezpiecznypowrot i przedstawiali nam swoje pomysły, tak abyśmy mogli jak najlepiej przygotować pobyt dla Was. Chcemy już od pierwszych dni wprowadzić dla Was poniższe praktyki:

Dział Recepcji

  1. Wykorzystanie bezdotykowych termometrów w celu weryfikacji standu zdrowia Gości przyjeżdzających do hotelu. W razie wystąpienia stanu podgorączkowego lub innych objawów chorobowych pracownik recepcji może odmówić przyjęcia do hotelu.
  2. Środki ochrony osobistej dla pracowników recepcji takich jak maseczki i rękawiczki, płyny do dezynfekcji rąk i powierzchni (regularna dezynfekcja blatów i kanap).
  3. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przebywających w lobby recepcji.
  4. Ograniczenie ilości osób przebywających w lobby recepcji.
  5. Zachowanie odstępów 2m pomiędzy Gośćmi w lobby.
  6. Minimalizacja formalności, wstępnie wypełnione Karty Gościa, aby zminimalizować czas obsługi.
  7. Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób niezarejestrowanych w recepcji.
  8. Informacje o procedurach bezpieczeństwa wprowadzonych w innych działach.

Dział Służby Pięter

  1. Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni szklanych, wózka bagażowego, poręczy itp.
  2. Udostępnienie płynu do dezynfekcji rąk na każdym piętrze w okolicy wind i lobby konferencyjnym.
  3. Ozonowanie pokoju zabaw dla dzieci raz na dobę, połączone z dezynfekcją wyposażenia.
  4. Ozonowanie siłowni raz na dobę, połączone z dezynfekcją wyposażenia.
  5. Dezynfekcja ogólnodostępnych toalet w obiekcie.
  6. Dezynfekcja windy w obiekcie kilka razy na dobę.
  7. Dezynfekcja urządzeń i wyposażenia w pokoju hotelowym przy przygotowaniu pokoju do pobytu.
  8. Ozonowanie pokoju po opuszczeniu go przez Gościa. Usługa dostępna również na życzenie Gości podczas pobytu (konieczne ustalenia godziny) – pokój musi być pusty oraz wywietrzony po ozonowaniu.
  9. Udostępnianie płynu do dezynfekcji rąk w pokoju Gościa.
  10. Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób niezarejestrowanych w recepcji.

Dział Restauracji i Kuchni

  1. Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni szklanych, stolików, blatów.
  2. Udostępnienie płynu do dezynfekcji rąk przy wejściu do restauracji jak i kuchni.
  3. Organicznie odległości między Gośćmi, poprzez odpowiednie ustawienie stolików.
  4. Możliwość ustalenia godzin obsługi poszczególnych Gości.
  5. Możliwość skorzystania z opcji Room Service.
  6. Środki ochrony osobistej dla pracowników restauracji i kuchni takich jak maseczki i rękawiczki, płyny do dezynfekcji rąk i powierzchni (regularna dezynfekcja blatów i krzeseł).
  7. Przygotowanie posiłków z zachowaniem wysokich standardów bezpieczeństwa w obróbce.
  8. Ozonowanie sal raz na dobę.
  9. Dezynfekcja ogólnodostępnych toalet.

Dział Spa & Wellness

  1. Wykorzystanie bezdotykowych termometrów w celu weryfikacji standu zdrowia Gości. W razie wystąpienia stanu podgorączkowego lub innych objawów chorobowych pracownik recepcji spa może odmówić przyjęcia do zabiegu.
  2. Szczegółowe zapoznanie z wymaganiami zdrowotnymi do wykonywanych zabiegów.
  3. Środki ochrony osobistej dla pracowników recepcji takich jak maseczki i rękawiczki, płyny do dezynfekcji rąk i powierzchni (regularna dezynfekcja blatów i krzeseł).
  4. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przebywających w recepcji i lobby spa.
  5. Ograniczenie ilości osób przebywających w spa jednocześnie.
  6. Zachowanie odstępów 2m pomiędzy Gośćmi w recepcji i lobby spa.
  7. Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni szklanych, sprzętu, kosmetyków itp.

ZESPÓŁ PRACOWNIKÓW

  1. Wykorzystanie bezdotykowych termometrów w celu weryfikacji standu zdrowia Pracowników. W razie wystąpienia stanu podgorączkowego lub innych objawów chorobowych pracownik może zostać odesłany do domu lub przychodni lekarskiej.
  2. Środki ochrony osobistej dla pracowników takie jak maseczki i rękawiczki, płyny do dezynfekcji rąk.
  3. Dezynfekcja powierzchni wspólnych (szatnia, korytarze, toalety).
  4. Minimalizowanie ilości niezbędnych pracowników na zmianie.
  5. Szkolenia i kontrola wymagań.

 

mobile nav bg
Zobacz na mapie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez HOTEL ZIMNIK SPÓŁKA Z ORGANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, Lipowa 990, 34-324, Lipowa , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane